مراسم معارفه دستیاران تخصصی ورودی مهر 1402 دانشکده داروسازی امروز یکشنبه دوم آبان ماه ساعت 12 در تالار پورسینا دانشکده برگزار شد.در این مراسم جمعی از اساتید، مدیران گروههای آموزشی،کارشناسان مرتبط دانشجویی و تکمیلی نیز حضور داشتند.
خانم دکتر رضوی در ابتدا پس از خوشامدگویی به دانشجویان تحصیلات تکمیلی گفت" دانشکده داروسازی مشهد بواسطه برخورداری از اساتید توانمند و برجسته، جزو سرآمدان علمی و پژوهشی کشور بوده و در رتبه بندی QS رتبه اول،رتبه بندی شانگهای رتبه دوم کشور است.همچنین از نظر شاخص H INDEX نیز رتبه دوم کشور را دارا هستیم" رییس دانشکده دانشجویان را به یادگیری و کسب مهارتهای میان رشته ای و تکنیکها و روشهای کاربردی سایر رشته های تخصصی داروسازی تشویق و در ادامه با اشاره به حضور 4 استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع هیات علمی دانشکده و تعدد شرکت های دانش بنیان به دانشجویان توصیه کرد "با امیدواری و تلاش اجازه ندهید کاستی ها و کمبودها و مشکلات، انرژی و انگیزه شما را از بین ببرد . با ارتباط گیری مستمر با اساتید توانمند و شرکت های دانش بنیان، توان علمی و پژوهشی خود را ارتقا بخشیده و در کنار این توان افزایی، در حوزه های دانشجویی و فرهنگی نیز حضور پرشور داشته باشید تا به پرورش خلاقیت های فردی خود نیز دست یابید." دکتر هاشمی معاون تحصیلات تکمیلی نیز در سخنانی کوتاه ضمن خوشامد به دانشجویان، به آیین نامه ها و مصوبات آموزشی مقطع دستیاری اشاره کرد و از آنها خواست تا با شناخت این مقررات، مشکلات آموزشی کمتری را در دوران تحصیلی خود تجربه کنند. وی با بیان اینکه هر سال حداقل در دونوبت بصورت رسمی جلسه با دستیاران برگزار می شود تا از کم و کیف مسایل تحصیلی دستیاران و چالش های آنان آگاه شویم به دستیاران تاکید کرد دانشکده و به ویژه حوزه تحصیلات تکمیلی از هرگونه ایده، انتقاد، پیشنهاد و راهکار استقبال می کند و دانشجویان بدون نگرانی این مسایل را با این واحد در میان بگذارند. در پایان تعدادی از اساتید پیشکسوت و مدیران گروه های آموزشی نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند. یادآور می شود دانشکده داروسازی مشهد در مهرماه 1402 تعداد 18 دستیار تخصصی در رشته های فارماسیوتیکس، کنترل دارویی و فراورده های بهداشتی، داروسازی سنتی، نانوفناوری دارویی، داروسازی بالینی، شیمی دارویی و سم شناسی پذیرش داشته است. عکس و خبر: روابط عمومی دانشکده داروسازی
|
![]() |
|||